Οι αδελφές μου και εγώ

Με βασανίζουν…γιατί τις βασανίζω και εγώ

Με ταλαιπωρούν…γιατί τις ταλαιπωρώ και εγώ

Με μαλώνουν…γιατί…με αγαπούν και τις αγαπώ!!!!

Είναι οι αδερφές μου και είναι ευλογία να υπάρχουν στη ζωή μου. Κι αν δεν τις είχα; Ποιος θα μου έτρωγε τη σοκολάτα που τόσο καλά φύλαξα; Ποιον θα κατηγορούσα την ημέρα που έκανα εκείνη τη μεγάλη ζημιά; Με ποιον θα μοιραζόμουν τα ρούχα μου; ( και κυρίως να δανείζομαι τα δικά τους που τόσο πολύ μου πάνε ) Και άλλα πολλά που αν συνεχίσω να γράφω δε θα σταματήσω ποτέ! Γιατί πολύ απλά τις έχω και είμαι ευτυχισμένη. Ό,τι και να γίνει, όσα προβλήματα και να υπάρξουν, όσο και να τσακωθούμε θα είμαστε ενωμένες και αγαπημένες! ( και ας μοιραστώ και μια παραπάνω σοκολάτα δεν πειράζει ). Είναι και θα είναι οι αδερφές μου….ο μικρός μου θησαυρός!

Leave a Reply

